2015. szeptember 27., vasárnap

10 éves az A Fever You Can't Sweat Out

Ma kereken tíz éve jelent meg az A Fever You Can't Sweat Out című albumuk. smile hangulatjelEnnek megünneplésére a Vinyl Theatre csinált egy feldolgozást az I Write Sins Not Tragedies-hez:
Brendon pedig írt nekünk egy kis szöveget az évforduló alkalmából:
A Panic! at the Disco-t kreatív katalizátorként használtam az elmúlt tíz évben, ami talán egyszerre tűnik bizarrnak, és mégis igaznak. A részemmé vált, és nem tudnám elképzelni enélkül a fantasztikus utazás nélkül az életemet.
Amikor az A Fever You Can't Sweat Out című albumot csináltuk, életemben először voltam benne egy igazi bandában. Először voltam messze a szülői háztól tovább mint egy-két nap. Először voltam stúdióban. Először írtam és vettem fel egy egész albumot. Először voltam az énekese egy zenekarnak. Szóval sok "elsőn" kellett túlesnem.
Még így, tíz évvel később sem tűnik olyan messzinek. Az emlékek, amiket akkor megéltem, nem is olyan távoliak. Emlékszem az ágyra, amiben aludtam. A stúdióbeli hangszerek illatára. Az aggodalomra, ami majdnem alkalmatlanná tett arra, hogy felvegyük a dalokat. A lyukra a szoba falán, ami majdnem akkora volt, mint a lábam.
Mindezekre gondolva csak annyit tudok mondani, köszönöm. Köszönöm, hogy segítetek abban, amit csinálok, hogy engeditek, hogy őrült, vad kirándulásra vigyelek titeket. És most itt vagyok tíz évnyi lázzal a hátam mögött, amit talán sose fogok kiizzadni. És remélem soha nem is fogok.
Brendon Urie
Panic! At The Disco
(
http://www.panicatthedisco.com/post/129989888989/ive-been-using-panic-at-the-disco-as-a-creative)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése