2015. augusztus 8., szombat

Papa Roach Top10 lista

Sarah kedvencei: (lenne még, de a maximum a tíz volt... :( )
1. Leader Of the Broken Hearts
2. Gravity
3. Scars
4. The Addict
5. Blood (Empty Promises)
6. Hollywood Whore
7. I Almost Told You That I Loved You
8. Devil
9. Burn
10. Not That Beautiful


Lindsay kedvencei:
(Neki is lenne több... )
1. Gravity
2. Forever
3. Falling Apart
4. No Matter What
5. Scars
6. Nights of Love
7. Love Me Till It Hurts
8. I Almost Told You That I Loved You
9. Leader Of The Broken Hearts
10. Last Resort

Lindsay hozzáfűznivalója:

Érdekes, hogy a Gravity csak azután lett a kedvencem, miután kijött a videóklip, és azt Sarah megmutatta nekem a dalszöveggel együtt. Az elején még nem nagyon értettem az egészet, de miután a kedvesem kedvesen a tudatomra hozta, hogy mekkora egy érzéketlen barom vagyok, amiért nem érzem át a dal lényegét, elgondolkodtam rajta és megszerettem. :) A Forever volt még a legesélyesebb az első helyre a mondanivalója miatt. Igazán érzelmes és gyönyörű szám, és a kedvenc sorom belőle "Az irántad érzett érzéseim örökké tartanak" rész. Ugyanezen ok miatt került fel a listára a No Matter What is. Sose hittem volna, hogy egy főleg rockot, metált és rapet játszó banda képes egy ennyire mélyérzésű dalt összehozni, de a Papa Roach-nak ez is sikerült. :) És aki volt már szerelmes, vagy éppen most is van mellette valaki - szerencsére én is ebben a helyzetben vagyok :) -, az érti csak igazán, hogy Jacoby miről énekel. Az ötödik helyen lévő Scars volt a legelső szám, amit az együttestől hallottam. Mindig képes vagyok meghallgatni, bár manapság már néha átveszi fölötte az uralmat a spanyol verzió, a Heridas. Ha van egy kis időtök, akkor azt mindenképpen hallgassátok meg! Tudom, egy kicsit szánalmas, hogy nálam előbb van egy szexista szám, mint a Leader of the Broken Hearts, de én már csak ilyen vagyok. ;) A Last Resort-ot pedig az egyik legjobbnak tartom azóta, mióta először hallottam. Csak azóta megismertem már pár jobbat is. :)

Sarah hozzáfűznivalója:
Őszintén szólva, nem tudom, miért lett konkrétan ez a sorrendem. A Leader of the Broken Hearts szerintem egy örök klasszikus, ami bármikor képes valakivel elhitetni, hogy nem csak ő ilyen szerencsétlen, hogy összetörik a szívét, vagy szomorú. A Gravity nekem már talán először is tetszett, amikor meghallgattam, mivel elég mély mondanivalója van, és Jacoby vallomásos dalait nagyon szeretem, de amikor kijött a videóklip, akkor még jobban megszerettem. A Scars is egy nagyon szép szám, ami igazságot tükröz. Nemrég felfedeztük Lindsay-vel, hogy az egyik sora feltételezhetően A vörös sárkány című filmből származik, ahol Hannibal Lecter ejti ki ezeket a szavakat, csak más időben: "Our scars have the power to remind us that the past was real"(A sebeinkenk megvan az ereje, hogy emlékeztessenek minket, hogy a múlt igaz volt/megtörtént). És így hangzik a dalban:"My scars remind me that the past is real"(a sebeim emlékeztetnek, hogy a múlt megtörtént/igazi) és "The scars remind us that the past is real"(a sebek emlékeztetnek minket, hogy a múlt igazi). A The Addict-et kicsit feldúltabb állapotomban találtam meg YouTube-on, és azóta nagyon szeretem. Na jó, melyik Papa Roach számnak nincs szép vagy legalábbis kifejező szövege? :P
A többit igazából csak úgy kiválogattam, mindegyik tetszik bármilyen sorrendben. De pont akkor, úgy éreztem ez a jó sorrend, bár máskor lehet máshogy állítanám össze őket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése